Monday, August 6, 2012

Denizci Temalı Siparişin Son Hali…


     Merhaba arkadaşlar, hepinize mutlu, başarılı ve huzurlu bir hafta diliyorum :D Tüm güzellikler okuyan herkesin olsun…




    Sizlere burada yazdığım, eşimin kestiği denizci temalı “ALİ” siparişimizin boyanmış, süslenmiş ve kullanıma hazır halini göstermek istiyorum. Bu siparişimizde “ALİ” harfleri (bu yazı karakterini çok sevdim, tam da çocuk odaları için ideal :D), tekne, deniz feneri, deniz atı, deniz yıldızı, can simidi, dümen ve çapa var…

 







     Bu arada bir düzeltme yapmak istiyorum; önceki postumda “Kezban hanım, oğlu için verdiği siparişi…” demişim, Kezban hanım yaklaşık bir ay sonra doğacak olan yeğeni “Ali” için sipariş vermiş :D, kusura bakmayın, genelde anneler sipariş verdiği için ben de öyle anlamıştım :D eeee her bebişin Kezban hanım gibi (öhmmm bir de benim gibi :D) halası yok tabiî ki :D Sağlıkla, sıhhatle dünyaya gelsin inşallah sevgili Ali, mutlu bir ömrün olsun…

 













OBJELERİN HAM HALLERİ...














BUNLAR DA BOYANMIŞ, BİTMİŞ HALLERİ...


     Eşim tarafından kesilen bu sevimli denizci temalı objeler, benim tarafımdan da boyanıp, süslenip verniklendi ve bugün de sevgili Kezban hanıma doğru yola çıkacaklar :D Bu çalışmamda hem dekupaj, hem peçete, hem de boya ile süslemelerim var. Boncuk boya ve sutaşı ile detayları zenginleştirdim… Biz çok sevdik, hatta ben yaparken çok eğlendim, renkler ve figürler çok sevimli oldular…




    Her ürünü yaparken zevk alıyoruz ama çocuklara çalışınca ayrı bir heyecanı oluyor. Elimde birkaç tane daha sipariş var, onlar bitirince hemen oğluşumun böyle denizci figürlerini boyamaya başlayacağım, Yiğit’de ben bunları boyarken çok mutlu olmuştu bakalım kendisinin ürünlerini görünce ne yapacak :D




    Eğer sizler de böyle dekoratif ürünleri ham veya tamamlanmış olarak sipariş vermek isterseniz mail adresimizden ulaşabilirsiniz…




                                             shd@sibelinhobidunyasi.com




    Şimdilik bu kadar, sevgiyle kalın canlarım :D

No comments:

Post a Comment