Thursday, July 26, 2012

Oyuncak Bebek Giysi ve Aksesuarları




Merhaba;






Benim adım Beliz. Hani bu bloğun sahibesinin minik tatlı bir kızı var ya, Funda, işte onun oyuncak bebeğiyim ben.














Fundayla annesi bu aralar çok meşguller. Funda dikiş öğrenmeye merak sardı, keçelerden bişeyler dikmeye çalışıyor,(laf aramızda sık sık da iğneyi eline batırıyor:)), yarım kalan elişlerini de tatilde tamamlamak istediği için ara ara da onları yapıyor. Annesi de aynı anda beş tane işi bir arada yapmaya çalışıyor  ( bu sıcakta niye bunlarla uğraşıyorlar bir türlü anlamıyorum:)) Onlar elişlerine dalmışken bloğu ben ele geçirdim bu günlük:)) hem sizlerle sohbet edicem, hem de cici  giysilerimi, eşyalarımı göstericem.  






Annesi Fundayı çok seviyor, Funda da beni çok seviyor, o yüzden annesi bana sürekli bişeyler örüp dikiyor, çok şanslıyım dimi?:)) Fundayla annesi elişleri ile uğraşmayı pek seviyorlar, ama bana çok zor gibi görünüyor.   Allahtan oyuncak bebeğim de bana elişi yaptırmıyorlar, yoksa naapardım ben:))






Neyse, lafı çok uzatmayayım hemen konuya geçeyim ben, her an yakalanabilirim:))






Önce, Fundanın küçülen elbise, tişört, body, tulum vs.lerinden, kesilen pijama kol ve paçalarından dikilenleri göstereyim;

























































Bakın bir kaç tanesini giydim, nasıl yakışmış mı?

























Bunlar da evdeki artan kumaşlardan dikilen giysilerim;





























 Bir de üstümde görün;















Bunlar da örülen bolerolarım. Bunları kışın giyiyorum:)








Sıra geldi diğer eşyalarıma.

Önce uyku tulumumu göstereyim. Yandakiler de malzeme çantalarım. Dışarı giderken eşyalarımı bunun içine koyuyor Funda.












Bunlar da pike takımım;











Bu da battaniyem. Yumuşacık, en çok bunu seviyorum ben. 












Bu da elbise hurcum;















Sizlerle olmak çok güzeldi ama mankenlik, tanıtım filan derken biraz yoruldum sanırım, uyku vaktim de gelmiş, Funda beni arıyor,  hemen gideyim ben, biraz dinlensem iyi olacak:) 






Yine görüşürüz ara sıra, şimdilik hoşçakalın,






KOCAMAN SEVGİLERRRR.... 



1 comment:

  1. Bu yayın benim bloğuma ait. Derhal kaldırın ve bir daha bloğumdan içerik almayın, hukuki yaptırımı var bu işleminizin!!!!

    ReplyDelete