Monday, February 27, 2012

Yiğit, Oyuncakları ve Patikleri...


 






     Yiğit eğlenceyi seven bir çocuktur, bu da benim çok hoşuma gider. Oğlum da benim gibi evde vakit geçirmeyi, oyunlar oynamayı ve çizgi filmlerini izlemeyi çok sever.


    Dün, halasının pazar günü yani 14 Şubat'ta hediye ettiği patikleri giydirdim. Onların içinde oyunlar oynadı, mutlu oldu ve çok sevdi. “Hadi beni çek, çek” diye fotoğraf makinemi getirip elime tutuşturdu, oyuncaklarını da kucağına toplayıp bana pozlar verdi, oyunlar yaptı canımın içi.




     Bu fotoğraflar da oğlumun eğlendiği, mutlu olduğu anlardan birkaç kare…






 






 




    Bunlar da halasının aldığı sevimli patikler…





    Hep mutlu ol ve sevgiyle kal canım oğlum, birtanem benim.

    Yüzünden gülümseme eksik olmasın…




No comments:

Post a Comment