Monday, February 27, 2012

yemek,meze,içecek tarifleri,sofra,şifalı bitkiler,ağrılar,saç

Merhaba,

blogumda yemek tarifleri,meze tarifleri,içecek tarifleri,sofra,şifalı bitkiler,doğal tedavi,migren,başağrısı,boyun ağrısı,bel ağrısı,sırt ağrısı,fıtık,saç gibi her zaman gerekli olan faydalı konularda paylaşımlarda bulunacağım.Bu paylaşımlarımın özellikle kendimin denediği ve olumlu sonuç aldığım,beğendiğim konular olması ise en güzel yanı olacak bence.Böylece,internetteki binlerce işe yaramaz tariflerle uğraşıp zaman kaybetmemiş olmanızı ve gerçekten fayda görmenizi amaçlıyorum.Biraz olsun katkım olursa ne mutlu bana.

Biliyorum ki blogumun tanınması zaman alacak ve sizin buradaki bilgilere ulaşmanız için biraz süre geçmesi gerekecek.Yine de bir yerden başlamak gerek.

Öncelikle,bu çok soğuk kış mevsiminde,soğuk algınlığı,grip vs. için bir arkadaşımın tavsiyesiyle denediğim ve çok hızlı bir şekilde harika sonuç aldığım bir yöntemden bahsedeyim. 1 adet limonu kabuğu ile birlikte iyice yıkayın.Bir tabağın içinde bıçak ile 8 parçaya bölün ve üzerine bal dökün.tatlı kaşığı ile limon parçalarını kabuğu ile yeyin.Biliyorum çok zor görünüyor,bana da öyle gelmişti.Ama bir başlayınca oluyor ve 10-15 dakikada canlandırıyor insanı.Mutlaka deneyin,ama limonu yerken aynaya bakmayın ve yalnız olun.Sevgiliniz yüzünüzün o halini görmesin mesela .) Şimdiden geçmiş olsun.

Hoşçakalın

No comments:

Post a Comment